3boysmom Duygu40 hamdolsun yaşamadım yani son haftalar ağrılar sızılar hariç, şimdi 7 aylık oldular bile. benide çok korkuttular tek yumurtalardı hep risk falan diye ama 36.haftaya kadar geldik çok şükür. cok rahat bir doğum geçirdim
Duygu40 3boysmom bizde tek yumurtayız benim içinde dua edermisiniz. Bebekleriniz doğunca küvöze girdilermi peki? Birde aralarında zar varmıydı bizde oda yok
3boysmom Duygu40 inşallah sağlıklı ve cok rahat bir doğum gerçekleştirirsiniz💓 yok girmediler cok şükür doğumdan bir gün önce ciğer gekiştirici oldum biri 2400 biri 2150 doğdu kendi doktorum zar var dedi devlette gittim 1-2 kere onlar zar yok demişti
Duygu40 3boysmom özel bir beslenme uyguladınızmı peki hakkınızı helal edin çok soru sordum ama gerçekden çok korkuttular. Dikkat ettiniz şeyler noldu özel birşey yaptınızmı
3boysmom Duygu40 helal olsun istediğinizi sorabilirsiniz, hayır özel beslenme yapmadım açıkçası doğuma kadar prilam ilacını kullandım bulantı için. çok zor yemek yiyodum. son haftalarda suları azaldı habire havuc suyu içirtiyodu doktorum o kadar
Duygu40 3boysmom benim çok şükür öyle bulantım filan olmadı ama iştahsızlık çok var hergün 2 lt su içiyorum meyve filan tüketiyorum. İnşallah bende sağ sağlim kucağıma alırım çocuklarımı. İçimi rahatlattınız azda olsa. Allah sizden razıolsun çok teşekkür ederim.