babylove14 ben epiduralli normal doğum yaptım yine hamileyim kesinlikle ama kesinlikle yine epiduralli olmak istiyorum allah izin verirse doğum sancısı beni mahvetmişti 9 da başladı 4,5 a kadar 4 cm oldu ve acil epidural istedim yapıldıktan 10 dk sonrası bebek gibiydi bebek hiçbir şey ama hiçbir şey hissetmedim ne kasılma ne ağrı muayne ediyorlardı 0 his doğum masasına geçtik çocugun çıkışını bile asla hissetmedim dikiş vs hiçbirini hissetmedim mükemmel bir doğum geçirdim saat 13.00 dan epidurali alana kadar sancılarım çok ağırdı onu da hatırlamıyorum zaten onun dışında mükemmel bir doğum geçirdim çok yprum var tutmayan olmus hala hisseden olmus galiba doktora göre değişiyor