__k var evet 33+3 te acile gittim aşırı bi ağrı hissetmiyordum suyum fazlaydı 24-25 ten beridir hep riskliydim. Nst de sancılarım 60-70 görüyordu. Öyle olunca ciğer geliştirici,sancı durdurucu oldum. Hafifledi nst de öyle taburcu oldum geçen çarşamba günü. Evde beklemedeyim artık 🙈💓