nazlide ya 5 dakika falan sürdü sanırım yatmakla kalkmam bir oldu ne bir doğru düzgün foto verdi ne bebeği gösterdi öylece kendi kendine konuşmadan suratsız bitirdi
İlki ozeldeydi yarım saat sürdü sanırım renkli fotograflarini verdi video çektirdi ne bileyim.cok iyiydi bu baştan savdi gibi inşallah bakmıştır sorun yok dedi gönderdi