33+4 haftalık gebeyim bebeğim 36 ile uyumlu kilo boy olarak önden gidiyor iri bir bebek. Doktorum 3 hafta daha durursa dua et dedi. Kaka yapma ihtimali de sanırım yüksek oluyormuş iri bebekte. Hafif sancılarımda çıktı nst’de onlara önemsiz dedi. Bebeğimi görmeye sevinçli bir şekilde gittim ama duyduklarım beni çok üzdü. Bebeği iri olup zamanında doğuma gidip sağlıklı bir şekilde kucağına alanlar varsa yazarsanız çok sevinirim desteğe çok ihtiyacım var şuan.