hllml gebe okuluna gittim orada anlatıldı sancı esnasında odaya hasta kimi isterse o alınıyormuş eş de dahil eşimiz her açıdan yardımcı oluyormuş ve tam doğum esnasında çıkarılıyor dikiş olursa o atıldıktan sonra baba içeriye alınıyormuş daha sonra 2 saat boyunca baba bebek ve anne aynı odada kalıyormuş servise çıkmadan müşade altında tutmak amaçlı anne bebek iyiyse servise çıkarılıyormuş yani anne ve bebek dostu bir hastane özel gibi gezdirdiler doğum haneyi tek kişilik odalarda doğum gerçekleşiyor öyle 2-3 kişi bir arada asla değil mahreme çok önem verilmiş her şeyi kendinize ait bir odada yaşıyorsunuz