lokismommy hastaneden dolayı mı demedıler acaba protokol imzalamışlar demıssın ya benım doktoruma aymışlardı çünkü hatta doktor bana vomsıyey kız dedı ben gerçekten felan dedım sende bak yanlışlık olmasın defı cinsiyeti “kız” dır. Yazıyor du en son cümlede gözümle görmesem bende doktora attıklarına inanmıcam 🤣