hd_d o yediklerin illa bebeğe kilo olacak diye bir şey yok ki o da olur ama demek ki bebeğinin başka bir yerine yaramıştır sağlık açısından bebişin kilosunu kafana takma sakın bende dolu dolu 38+5 haftada doğum yaptım oğlumun boyu uzundu gerçekten kilosu 3.003’tü emzirdim sütüm kesinlince mama verdim elhamdülillah kilosunu aldı şimdi bi kaç güne 3 yaşına giricek aşırı kilolu da değil aşırı zayıfta önemli olan çocuklarımızın sağlığı kıyamam ben sana bende zayıf olmasından çok korkuyorum çünkü o kadar insanın kafasını karıştırıyorlar ki insan bunu üzülcek bir şey sanıyor sen sağlıklı beslenmeye kaşar ceviz muz cevizli sucuk oluyor ya pestil gibi ondan falan ye bak nasıl alıyor bende 26+1 haftalığım başlayacağım onlara bebekler 3. trimester de fazla kilo almaya başlıyor kendini üzersen halsiz kalırsınn dikkat et kendine güzel anne üzüldüm üzülmene yazmadan geçemedim 🫠❣️❣️