babygirl02 Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık oldu ve sağlık ocağı kan ve demir için damla verdi ismi de vegaferon kullanan var mı aç mı tok mu vermem gerekiyor sormayı unuttum
AnayimBenAna_ babygirl02 vegaferon demir ilacı. İçeriği temiz değil diye biliyorum bide dişlerde leke yaptığını okumuştum birkaç kişiden.
ecmozturk babygirl02 sağlık ocağının verdiği demir ilacı iyi değil demişti bana doktor onun yerine bestiron kullandım ben baya da etkisi oldu aç karnına veriliyor. Sidefer, ocean, newvit bir sürü marka var araştırın isterseniz
babygirl02 myangelson bende d vitamini tok veriyorum ama bunu sormayı unuttum aç karnına mı vermem gerekiyor ve kabız vs oldu mu
AnayimBenAna_ myangelson belki içeriğini değiştirmişlerdir son zamanda bilmiyorum ama ben kullanmamıştım aile hekimimizde çocuk doktorumuzda ocean önermişti onu kullandım ikisinede :)
myangelson AnayimBenAna_ bilmiyorum ki ben de doktora özel ilaclardan alayım dedim de devletin verdiği gayet iyi onu kullanabilirsin dedi gerçekten de baya iyi demir depoları iyi doldu 1 yaşında kestik demiri
atesismom demir damlası aç verilmez, emdikten veya yedikten sonra yarım veya 1 saat sonra verilir. ben devletin verdiğini kullanmıyorum dr sidefer önerdi onu kullanıyoruz
AnayimBenAna_ myangelson maşallah inşallah hiç ihtiyacı olmaz miniğin birdaha :) benim küçüğünde dolu depoları şükür