Angora35 bi şey olacağını sanmıyorum dediğim gibi.. ama yemin ederim ben deniz insanıyım ve deniz dibimde doğumu tetikler diye korkumdan gidemiyorum senin yerinde olsam çoktan zıplamıştım.. herkesin düşüncesi kendine özgü elbette sonuna kadar saygı duyuyorum ama neyden korkarsan hep başınagelir derler 🌸 çoookkk giren gebeler var hiç de bi şey olmuyor valla 🙈 benim bakış açım bu iyi tatiller dilerim 😘💓