kızlar anlayanları bekliyorum
miracam yaaa bende aynı 7+4 içimden kız demek geldi
miracam fasulye gibi olunca kese erkek derler canım hayırlı olsun
kimse yokmuuu
🩵🌸
sahrabalam2 Teşekkür ederim sizinkide sağlıklı gelsin bakalım neyimiz olucak🙈
🔝
ballim_dunya Bende öyle biliyorum daha önce hep yuvarlaktı ay inşallah iki kızım var ♥️
@Nurellaaaaaaa1212 banada bakar mısınnn 7+4🙈