onerbanu 117 bin ve 135 bin arasindaymis doçent prof. Degiisyormus ücretleri temmuz da zam gelecekmiş, bende oraya gitmeyi düşünüyorum ama kararsızım
hilalnurr onerbanu evet çokmuş ama o hastneyle anlasmalı doktorlar oluyor sanırım hızmetı hastanede alıyoruz dogumu anlasması olan doktor yapıyor daha uyguna gelıyormus
brom Kızlar işinize karışmak gibi olmasın Ama kendi dr ücretleri ekstra Pahalı Benim dr orayla anlaşmalı normal doğum için 85 anlaştım ben ama oraya giidp oranın dr Doğum yaptırsaydı daha fazla ödeyecektim
hilalnurr brom belgin hanım mı doktorunuz memnunmusunuz bende ona gıtmeyı dusunuyorum acıbadem atakentle o anlaşmalı sanırım
Aktybsss hilalnurr ya çok sevindim sağlıkla kucağına al inşallah 🙏 bana da nasip olsun bende 2-3 gün içinde regl olup başlayacağım
onerbanu hilalnurr atakent Acıbadem’le anlaşmalı, henüz muane için bende gitmedim hastane uzak oluyor diye kararsızım Büyükçekmece de oturuyorum