demom Arkadaşlar selam bu hastanede tüp bebek tedavisi gören var mı ben bunhastanede tedavi görüyorum bugün hastaneyi aradım transfer hazırlığım için bana doktorun ayrıldığını başka bir doktor arayışında olduklarını ilettiler benim gibi mağdur olan var mı