Selam hamişler, 34+1 olduk, biraz önce doktordan geldim. Bebek hala doğum pozisyonuna geçmemiş. Ben de hamilelik sürecinde çok yürüyüş yapmadım açıkçası o yüzden vicdan azabı çekiyorum. Doktorum da amuda da kalksan bebek istemezse dönmez dedi ve sezeryan olacak gibi duruyor dedi🥺 ilk doğumum olacak ve normal doğum çok istiyordum. Bu saatten sonra yapabileceğim bir şey var mı? İleri haftalarda bebişi dönen oldu mu, içimi rahatlatacak bir şeyler duymaya ihtiyacım var🥹