Hanımlar merhabalar 18 haftalık gebeyim. 2. Gebeliğim henüz bebeğimin hareketlerini hiç hissetmedim.. aynı zamanda aşağıda vajinamda özellikle yürürken hareket ederken bir ağrı var dayanılmaz değil ama hissettiren ve rahatsız edem yorumlarınızı bekliyorum benim gibi bebeğinin hareketlerini hissetmeyen özellikle 2. Ve 3. Gebeliği olanlar var mı