bilgegams 140ın üstünde olmaması gerekiyor eğer 1 saat sonra baktıysanız, 2 saat sonra 120nin altı olması gerekiyor. Şeker yüklemesinde çıkmış zaten, diyetisyenle devam etmeniz gerekiyor. Ekmek, şeker bu tarz şeyleri kesmeniz gerekiyor çok zor biliyorum ama. Benim testim normaldi şeker yoktu ama bebek bi anda irileşince evde takip etmemi önerdi gerçekten dalgalanıyormuş 143 cıktıgında bile yüksek demişti. Dikkat ettim biraz düzeldi ama suyumuz vs normal şekerde normale döndü. Muhakkak dikkat edin aşırı yüksek değil zaten hemen normale döner