11+4 te gitmiştim 11+6 ile uyumlu dedi iyi dedi herşey ve aşırı hareketliydi kalp atışını zor duyduk ikili test de iyi çıktı burun kemiği ve ense kalınlığı kan verdim sonucu almadım daha tahmini erkek dedi ama kesin depik dedi erken daha dedi ilk kızımda da aynı erkek gibi demişti bu haftalarda onun için heycanlıyım kız da erkek de olsa sevinecek ikisine de tabi ama insan merak ediyor işte tahminleri merak ediyorum kızlar bir sonraki kontrolde umarım ultrasın daha iyi olur da görüntüsü belli olur