elifoykum Jimer de doğum yapan arkadaşlar memnun kaldınız mı bir kaç şikayet okudum ameliyatı hissettik hizmet iyi değildi vs diye sizin deneyimleriniz nasıldı
serendipity_ nasipse ben de temmuzda jimerde yapacağım, tanıdığım iki kişi bu yıl içinde orada doğum yaptı ikisi de çok memnun kaldı.kötü yorum her yerde var ama ben jimer hakkında yüzde doksan iyi şeyler duydum bizim de güzel geçer inşallah
elifoykum serendipity_ Hayırlı olsun inşallah allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hepimize ❤️