sima1414 Arkadaşlar sat 6 Kasım fakat 1 hafta geri dedi doktor bende 3. Gun idrar testi yapmıştım çıkmamıştı 6. Gun silik çıktı yani geç döllenme 1 hafta geç mş doğar sizce ona göre izne ayrılacağım kafam karıştı
_gecekusu sima1414 normal doğum bekliyorsan bebek kendisi belirliyor canım benim ocak 10 ü gösteriyordu gelişimi bir hafta ilerdeydi 2 ocak oldu beklenen tarih ama ben 18 ocakta doğurdum 😂
mdc0860 sima1414 benim 4 ekimdi 11ekime cıktı suan 23 ekim gösteriyor 🤣 son adet tarihimi bir hafta geç yumurtlamadan çekti dr ileri bir iki haftalık da bebeğim küçük 😅 ekim komple😜
sima1414 _gecekusu normal düşünüyorum bir sıkıtıntı olmazsa da iznimi 39. Hafataya göre planladım ama sata göre muhtemelen daha çok iznim gidecek