Aysekaya Mayısta İstanbul için havalar nasıl olur ? Bebek için nasıl kıyafet alınmalı ? Uzun kollu,kısa kollu,kolsuz ?? Hangisinden kaçar tane alınmalı ? Bu konularda yardımcı olabilecek olan annelerimiz varmı acaba ? 🤗 yardımlarınızı bekliyorum 😍
shdemir Aysekaya Benimde bebegim mayısın ilk haftası dogucak Allahın izniyle. Ben cogu zıbınını uzun kollu aldım canım sonucta bebek icine bisey giydirmeden uzun kollu giydirilir terlemez. Yenidogucagı icin tam tersi daha cok üsür gibigeliyo. Sıfır kollu kısa kolluda aldım ama uzun kollu daha cok. Bide yenidogan bedeni cok almadım. Geneli 0 3 ay ve 3 6 ay aldım. Benimde ilk hamileligim tecrübeli degilim ama 🙂)
Albevna_ Benim bebekte mayısta geliyor Allahın izniyle. Ama daha hiç bişey almadım 😐 24üncü hafta acaba erken mi diye düşünüp duruyorum ama çokta hevesliyim herşeyi dört dörtlük olsun alayım diye, ama öyle olmuyor maalesef😑
Obsesifk Albevna_ bende bi 10lu iki 5 hastane çıkışı alıcam gerisi hep hediyede geliyor başkalarıda verdi hep küçükken giydirilcek uzun kollu giydiricem ama çok sarıp sarmalamicam sonuçta çokta soğuk olmaz 1 ay öyle yaparım herhalde daha sonra havaya göre giydiririm
Fatma Albevna_ bende 24 haftadayım daha hiçbirşeyini almadım ama artık herkes başlamalısın 7 Aydan sonra herşey hazır olsun be zaman nasıl geleceği belli Olmaz dediler
deletedmom01 Obsesifk bende ayni sekil 1takım 10lu ve 5li hastane cikisi alicam onun dışında 4tane zıbın aldm süslü sekilli 2takimda pijama aldım hepsi 0.3ay 1pijamatakimi .3.6.dahada bisey almycam. Yengemin verdigi kucukluk takimlar var. 0.3ay beni idare eder baya var onun yerine battaniye vb seylerini almaya basladm en guzeli
Aysekaya Bende 26. Haftadayım bikaç bişey alındı ama ilk zamanlar çıtçıtlı bady ve tulum çok kullanılıyomuş çok sayıda al dediler ..ama bebek üşür mü üşümezmi bilemiyorum işte ..uzun al diyende var alma diyende ..başak burcu olduğum için her ayrıntıya takılıyorum ..kafam karıştı 🙄