kuzuc 13. Haftada bana da aşagı yerlesımlı, bebek buyudukce yukarı çıkmasını beklerız yoksa sıkıntı dedi. Ama araştırmalarım sonucunda henüz bu haftalar erken bunu söylemek ıcın. Yukarı çıkan çok var. İlki de normal doğumdu Benım. Bu da ınsallah yukarı çıkar da sezeryan ıhtımalı olmaz. Ekstra bır kısıtlama getırmedi. Zaten kanama lekelenme ağrı da yok şuan. Sureklı hareket halındeyım. Çalışıyorum ayrıca eve gelınce de çocuğu parka götür, yemek, temızlık Hıc durmuyorum kısacası. Dınlenmek ıyı geliyormuş sanırım