ayaylanur Arkadaşlar adetime 4 gün var bugün test yaptım negatif çıktı ara ara kasık batmalarım ve kasıkta damar atması gibi bir şey hissediyorum şu an negatif çıkan test ilerde pozitif olur mu ? bunu yaşayan var mı ?
myangelson ayaylanur geç yumurtlama geç döllenme gibi bir durum varsa sonradan olabilir. Ovulasyon ile takip yaptın mı?