Şuan 34 hafta hamileyim idrar yolu enfeksiyonu kadar berbat bi şey görmedim yani o yüzden antibiyotik falan kullandım tam geçti derken tekrar etti hep şuan geçti çok şükür bol su içtim sürekli iç çamaşırı değiştirdim iç çamaşırın Pamuklu olmasına dikkat ettim idrarımı çok tutmadım inşallah sizin de bi an önce geçer ara ara tahlil verin çünkü şikayetiniz olmasa bile enfeksiyon çıkabiliyor