nazlibpalas Serklajlıyım, 25 gün oldu,progestan iğnesi olmam gerekiyor her gün. Normalde eve hemşire gelip yapıyordu ama ücretleri iyice arttı. Günlük bir iğneye bin lira istiyor. Sağlık ocağına gitsem sıkıntı çıkar mı? Siz nasıl yapıyorsunuz?
myangelson nazlibpalas hayır çıkmaz yaparlar. Ben ya sağlık ocağında ya hastanenin acilinde vurdururdum
Aaayseeert nazlibpalas Progestan iğnesi göbekten koldan ve bacaktan yapılıyor kendiniz yapamıyor musunuz acaba hani hastaneye gideceğiniz kadar
tugbaokcular nazlibpalas benim de öyleydi ilk hafta evde sağlıktan rica ettim gelip yapıyordu. Sonra oradaki görevli izne çıktı benim de iğne haftada bire düştü birini buldum iki yüz TL ye yapıyor. İlla hemşire olması gerekmiyor araştırın çok insan var iğne yapmayı bilen. Ben de bulamam sanıyordum araştırınca çıktı bir sürü kişi.
nazlibpalas myangelson merdiven inip bi 5 dk yürüme mesafe var, o yüzden temkinliyim. Evde sürekli yatıyorum.
myangelson Aaayseeert progestan iğnesini göbekten koldan bacaktan nasıl vuruluyor? Kalçadan vurulan ağır bir iğne o ilk defa duydum onu hiç böyle birşey demediler bana
nazlibpalas Aaayseeert böyle bir şey hiç okumadım yağlı ve yoğun olduğu için sadece kalçadan kas içine uygulanıyor yazıyor. Hastanede hemşireler de kesinlikle kalçaya yapılacak demişti.
Aaayseeert myangelson ben tüp bebek oldum 2 sene boyunca Progestan iğne kullandım hep göbekten vurdum
Aaayseeert myangelson kalçadan vurulan promester iğne diye biliyorum onu da kullandım onu kalçadan vuruldum . Ama progestan dex iğnesini hep göbekten vurdum
Aaayseeert myangelson şimdi netten baktım sanırım bu progestanın da çeşitleri var benim göbekten vurduğum Progestan dex 25 mg olan
myangelson Aaayseeert onu bilmiyorum ben de proluton olması lazım onu kullandim hep kalçadan vuruluyordu baya ağır bir iğne resmen üzerine oturamiyordum yürüyemiyordum 🥴 hele vuran hızlı verdiyse canım çıkıyordu resmen
Aaayseeert nazlibpalas sanırım Progestan çeşitleri varmış ben pembe kutulu olanı kullandım . Bir de sarı kutulu olanı var o kalçadan oluyor o zaman
Aaayseeert myangelson ayyy bende promester diye kalçadan bi iğne kullandım Progestan içerikli o da çok yakıyordu acıtıyordu ya 😓 bu iğneler yağlı ya ondan can yakıyor sanırım
Aaayseeert myangelson diğer benim kullandığım göbekten dediğim çok rahat hiç acı olmuyordu . Amannn analık çok zor auajjaahja
myangelson Aaayseeert yaa acaba dozu falan mı düşük oluyor ki. İkinci hamilelikte de progestan kullandım ama ağızdan kullandım. İlkinde hep igneydi benim de
Aaayseeert myangelson ben ilk iğne kullandım 25 mg pembe kutulu bi iğneydi içinde 7 tane vardı . Sonra promester diye bi iğne kullandım 2 hafta o baya ağırdı . Şimdi de fitil olarak kullanıyorum