Bugun kalp atislarini duymak icin doktora gittim. Hem karindan hem vajinal ultrasonla bakti ve bos gebelik dedi. 7+4 olmasi gerekirken 6+4 gözüküyor. Yolk salc var bebek yok. Cumartesi tekrar bakalım ama benim umudum yok dedi. Cok uzgunum kizlar. Boyle birsey yasayipta kalp atisi duyan varmi