gamzeliiigmz Plesenta aşağıda olup daha sonra yukarı çıkan oldumu 3ncuye hamileyim perinatoloji 32haftyaa kadr cikmassa sezeryan dedi bide vajinamda çok baskı hissediyorum kasık ağrısıda oluyor
Aaayseeert gamzeliiigmz benim de aşağı da rahim ağzını kapatmıyor böyle olduğun da yukarı çıkma ihtimali var dedi 27. Haftadayım ama daha yukarı çıkmadı . Benim de sürekli baskı ve kasık ağrım oluyor bu yüzden mi bilmiyorum açıkçası
Aaayseeert gamzeliiigmz çıkmasa bile çok güzel doğumlar geçiren insanlar duydum yani sezeryan olsa da bende ilk çok kafama takıyordum ama artık takmıyorum ya . Rabbime bıraktım artık
gamzeliiigmz Tabiki herşeyim en iyisini o bilir stres oluyor ama pozitif hikâyeler duyunca daha bı rahat oluyor insan