Kızlar bugün doktora gittim belki bir çoğunuz açtığım postlardan dolayı beni tanıyor da olabilirsiniz 12. haftadan beri bebeğimin suyu yok maalesef şu an 19. haftadayız kafasının biraz basık olduğunu ve 17 küsür haftalarda devam ettiğini söyledi bugün bebeğimin kilosu 296 gram düşük buldu 450 gram civarında olmalı dedi bu beni üzdü açıkçası ama internette araştırdım da normal aralıklı olduğunu gördüm kendisi fazlasıyla bugün suratsızdı açıkçası sanırım bıseylerın acısı benden cıktı siz bu haftalarda iken bebeğinizin gramajı nasıldı benimle paylaşırsanız sevinirim kendimi şu anda kötü hissediyorum bu anlamda zaten çocuğumun sadece 5 milimetrelik bir suyu var içeride sıkışmış durumda böyle şeyler yaşayan insanların da bana ulaşıp bilgi vermesini çok isterim açıkçası