Bu postu açmak için çok bekledim biliyorum tek değilim ve tek de olmayacağım biraz uzun olucak hakkınızı helal edin… benim 4 yaşında bi oğlum var ve 2. Çocupu o 3 yaşındayken istedik istediğim ay hamile kaldım ve cinsiyeti kız dı ama hamileliğim çok kötü geçiyordu ilk ense kalınlığı çıktı daha sonra detaylı ultrasonda kalbinin tek odacık olması midesinin boş küçük olması ve kalp ve midenin sağda olması bunların olunca gebeliğimi sonlandırdık tabiki benim için çok zor sancılı bi süreçti sonra 2 ay sonra süpriz şekilde hamile olduğumu öğrendim çok şükür rabbim yine nasip etti ama ben hazır değildim çok korku dolu oldu hele ki 2 li tarama zamanı yani her doktor kontrolünde panik atak geçiriyordum bi yandan da kız olmasını çok istiyordum zaten tüm belirtilerim çevremdekiler hep kız diyordu hatta doktorum bile 2 kere kız dedi detaylıya girdim çok şükür herşeyi normal oluşmuş ama cinsiyeti erkek dedi ben tabiki o an şükür ettim sadece bi sorun yok diye ama içten içe kız olmadığı için hep kendimi sorguladım dün ablamla konuştuk o da bana bazı kadınların vücudu kız bebeği kabül etmiyormuş işte senin erkek çocukların sağlıklı oluyor ama kızın sağlıksızdı dedi bilmiyorum belki de öyledir ama bizlm genetik testimiz temiz geldi hatta ben sordum doktor cinsiyeti kız diye mi böyle oldu o da hayır dedi zaten sonuçlarımızda temiz gelmiş tamamen tesadüftür dedi birde kaynanama biz eşimle evlenmeden önce bi kadın bizim geleceğimizi söylemiş ve 2 oğlu olucak demiş o da kafamı kurcalıyor ama herşey boş sonuç olarak ben kızımı kaybettim ve kız annesi olamayacağım bu durum beni çok üzüyor 😞😞🥀🥀