merveee3461 Erken gebelik belirtileriniz nedir ( benim aşırı belim ağrıyor ve kaşık batma ağrı gibi bi his ağrı olıyor
fammyyy merveee3461 ilk gebeliğimde batma yorgunluk bulantı hariç tüm belirtiler vardı bu ikincide bilmiyorum bebeğimden vakit bulamadığımdan mıdır hiç bir belirti yok ya da var ben fatkedemiyorum. Ara ara batma oluyor sadece. 😁
cigdem6716 merveee3461 iki gebeliğimde de göğüs hassasiyeti oluştu yumurtlamadan sonra öylelikle anlamıştım
nafiye66 merveee3461 regl kaç gün var cnm senin ben de regl yarın baş dönmesi baş ağrısı miğde bulantısı bel ağrısı bunlar var ama bugün test yaptım umudum yoktu negatif çıktı bakalım yarını bekleyeceğim
azrakalkan merveee3461 benim regl ağrım aşırı fazlaydı sırf bu yüzden ha oldum ha olucam diye test yapmadım 20 gün gecikmede test yaptım😂 onun dışında hiç bir belirtim yoktu
merveee3461 fammyyy ben bi gebeliğimde hiç belirti yşadım şuan yorgunluk uyku isteğim var ki batma ve göğüs dolgunlık test yapmak istemiyorum geçikme bekliyorum
azrakalkan merveee3461 kız ben beklemiyordum çocuk hahahahsha doğum kontrolü daha yeni bırakmıştım ve herkes en az bir sene toparlanmadan hamile kalamazsın diyordu
kelebegim123 merveee3461 benim tek belirtim koku hassasiyeti olmuştu Sevdiğim şeylerin kokusuna bile tahammül edemiyordum