annebebekk12 Kızlar bu kırmızılık zamanına uygun şekilde çıktı ama çizgi değil bu şekilde kırmızılık. Daha sonrada kayboldu. Kaset test yaptım onda da bunun aynısı oldu. Sizce pozitif mi negatif mi nedir?
fammyyy annebebekk12 üzgünüm bir şey göremedim, test bozuk olabilir mi? Ya da fazla mı damlattınız? Adetiniz geçti mi?
sd18 annebebekk12 fazla veya çok az idrar koymuş olabilirsiniz genelde fazla idrar böyle pembeleştirip bozuyor