nafiye66 Kızlar miratech testi yaptım negatifti hala regl olmadım normal de 1 gün önce olurdum geçen ay da 4 gün önce oldum test yanıltıcı olabilir mi
sevimlipandahii nafiye66 regline 1 gün var daha belki tam gününde adet olabilirsin Testlerin öncesinde pozitifmi gösteriyordu
gkcalyaa nafiye66 benim de yarın canım. Test negatif. İki gün önce leke geldi suan normal akıntıya döndü aşırı göğüs ağrısı yaşadım iki gün olsa çıkardı herhalde artık
sevimlipandahii nafiye66 hayırlısı olsun stres yapma belki de hamilesin sonuçta adet olmadin sansin var daha
Aysebusraekin Bende şimdi erken gebelik testi yaptım adetime 3 gün var ama ilk idrarla yapmadım negatif çıktı. Böyle olup pozitife dönen var mı
Aysebusraekin nafiye66 yaa gerçekten mi üzülme canım demek ki bu ay kısmet değilmiş doğru zaman değilmiş inşallah diğer ay güzel haberleri alırsın yaa❤️❤️
nafiye66 Aysebusraekin İnşallah cnm çok moralim bozuk her ay ümitleniyorum bu ayy umudum yoktu ama belki dedim bu ay da olmadı neden olmuyo bilmiyorum artık yoruluyorum düşünmekten stresden
znnnr nafiye66 bi tatile felan mı gitsen imkan var ise yada kafa dağıtacak meşgul olacak bişeyler yap sen çok odaklanıyorsun
gkcalyaa nafiye66 yaa olsun hayırlısı böyle demekki 🥺 bende hala bişey yok iki gün önce leke leke geldi bitti anlamadım
nafiye66 znnnr imkan olsa düşünmedim değil ama gerçekten çok haklısın odaklanıyorum olmayınca da stres yapıyorum
znnnr nafiye66 yani hepimizin hatası bu bence ama sen birtık daha fazla panik oluyorsun gibi hissettim o yüzden başka şeylerle ugrasmak bir meşgale bulmak kendini meşgul etmeken faydası olacaktır film izle kitap oku yani ne seviyorsan