yildizbebe Kızlar 6+1 de doktora gittim keseyi görmedi. Haftaya gel dedi perşembe 7+4 de gidicem sizce kese görülür mü kalp atışı duyulur mu ne dersiniz ?
newmomad yildizbebe duyulabilir canım herkeste çok farklı ben 6+3te duydum ama arkadaşım 8e kadar bekledi o zaman duydu
elifmelekk yildizbebe ben 6+3 günlük az duyudu ben dayanamadım özele gittim doktor kalbi duyulmadığını 1 buçuk haftalıkken rahat duyulur dedi meğer bebeğim karnım kalbi oluşmuş durmuş ölmüş kürtaj olmamı istedi ben istemedim ihmal etme başka doktora görün