Kızlar 28 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda bebegımın beynınde sıvı var demişlerdi Zeynep kamile yönlendirdiler onlarda beyinde sıvı ve kistler var dediler Fetal MR yapmamı istediler ben özelde başka bir doktora daha gittim oda korkulacak bir şey olmadığını ama yine de Fetal MR yaptırmamın gerekli olduğunu söyledi bayramdan önce Fetal MR yaptırdım bebeğim çok hareketli olduğu için net görüntüler alamadıklarını söylediler özeldeki doktora Fetal MR raporumu gösterdim oda çocuk nörolojisine gitmemin gerekli olduğunu söyledi içimde gerçekten kötü bir his yok ama artık hamilelik hormonlarından mıdır yoksa sürekli üst üste gelmesinden midir bilmiyorum ağlama isteği bitmiyor keyifsizim mutsuzum halim yok tahammülüm sıfır kendimi tanıyamıyorum artık 2-3 gündür bunlar daha da arttı sürekli ağlıyorum eşimde moral vermeye çalışıyor ama mental olarak artık çok kötüyüm yakınlarıma kimseye bir şey anlatmak istemiyorum sosyallesmek felan hepsi uzak geliyor gözüme depresyona girmekten korkuyorum bebeğimin sağlıksız olma düşüncesi bile beni mahvediyor nasıl toparlanacağımı kendime gelecegımı bilmiyorum