Kizlar ben açık biriyim ama çok fazla açık giyinemem yani göbek açık, göğüs dekolteli, mini şort, mini etek tarzında giyinemiyorum yani rahat edemiyorum ama hangi mağazaya girersem gireyim tamam kıyafet var ama hep saçma sapan modellerde yada aşırı açık boyunu begensem mutlaka bir dekoltesi oluyor kafayı yemek üzereyim tesettür mağazalarına bakmaya başladım artık ama onlar da hep uzun kol yani yaz için bana uyumlu değil bir tek ben mi muzdaribim bu konuda. Bir de şey var aşırı ince kumaşlar mutlaka altına birşeyler gitmemiz gerekiyor içimizi belli etmesin diye ama giyersek de bunaliyoruz biz ne giyicez ya 😂 kat kat giyinemiyorum da çünkü rahatsızlığın sebebiyle çabuk tansiyonum dusup bayilabiliyorum sırf bu sorun yüzünden ne giyicem yada kat kat giymek zorundayım bunu ama sıcaktan bayılırım kesin diye düşünmekten dışarı çıkamıyorum artık deliriceemmm 😂😂😂