bilmemben 2021-2022 de iki doğum yaptım , 3 uncu dogumumu yapacağım bebek anne dostu bir hastane için rahat olsun doktor seçme imkânın yok ozel durumlar hariç . bebek senden hiç ayrılmıyor senden baska kimseye verilmiyor seninle birlikte bir on odada bekletiliyor sen gozunu acincq bebeğinle odana çıkıyorsun . mama vermeyi tercih etmiyorlar ama bebek tabiki aç kalırsa vs mama desteği sağlanıyor oncelik emzirme bunun icinde danışmanlık veriliyor anestezi durumuna gore spinal yada genel olarak karar veriyor