esmer_hilal ben ilk doğumumu uncalı hastanesinde yaptım. İkinci doğumu da orda yapcam fakat şu an daha 11 haftalığım. Testler için falan şehir hastanesini ya da devlet hastanesini tercih ediyorum. Şehir hastanesine haftaya gitcem daha gitmedim. İlk hamileliğimde 2 kez falan gitmiştim sadece.