Kızlar gebelik şekerim sınırda çıktığı için 2 haftadır evde ölçüm yapıyordum yükselten şeylere bakmak adına bir kaç kaçamağım oldu gerçektende yüksek çıktı ama dikkat ettiğimde 110 civarı seyrediyor tokluklar. Bugün ne olur ne olmaz diye dahiliye’ye gittim üç aylık şekerime baktı idrar tahlili istedi, idrarda keton + çıkmış. İnternette okuduğumda karbonhidrat yetersizliğinden vücut yağ yakar diyordu normalde kahvaltıda bir dilim tam buğdaylı ekşi mayalı ekmek yerdim bir dilim daha yiyeyim o zaman dedim hemen 141 oldu bu durumda ne yapacağımı bilemedim bir yandan bebek yeteri kadar besleniyor mudur diyorum bir yandan çıkan şekerler zarar veriyor mudur diyorum iki ara bir derede kaldım benim durumumda olan veya yaşayan çözüm bulan var mı DIYETİSYENE mi gitmeliyim acaba? Yarın dahiliyede kontrol randevum var