nurellaa52 Ne zaman hastaneye gidiyorsunuz neler yapıyorsunuz ¿ Çarşamba günü gideceğim bakalım nasıl geçecek ☺️
momyybaby nurellaa52 7+0 olduk. 5+5 iken kalp sesini dinlemiştik sonra daha gitmedim 2 hafta sonra gideceğim inşallah belirtileriniz var mı
mehriiaa nurellaa52 4+2 de ilk öğrendiğimde gittim 5+2 de keseyi gördük 7+2 de kalp atışını duyduk Allahın izniyle 11+4 de kontrole gidicem
deletedmom2027 nurellaa52 sata göre 7+4 ama bugun ultrasonda 6+3 çıktı kalp atışı duyduk. Ilk defa bulanti kusmam yok ama biraksalar söyle 1 hafta deliksiz uyurum gibi hissediyorum:)
nurellaa52 momyybaby maşallah ben biraz bekledim gitmek için mide bulantısı yorgunluk baş dönmesi sizde ?
alyalinaa123 7+2 doktora gitmedim hala yeni öğrendim gittiğimde inşallah kalp atışını duyarız mart ayında kürtaj olmuştum İnşalalh bu sağlıklı olur dua edin hanımlar :) Herhangi bir belirtimde tok şuan için sadece kasıkta ağrı var.
Karakara1598 5+6 yız bizde 2 gündür sabahları mide bulantısı oluyor bu sabah uyandığımda su içtim olduğu gibi geri çıkardım erken değil mi yaa bulantı için 😅 bu arada 3. Gebelik ama zaman geçince unutuluyor digerleri nasıldı hatırlamıyorum bu haftalarda
nurellaa52 Karakara1598 erken değil normal 🤣 ilkinde doğuma giderken bile kusmustum bunda sadece sabahları çok şükür gün boyu yok