Kızlar merhaba yaklaşık 20. Haftadan beri baş geliş olan bebeğim 32. Hafta kontrolümde doktor bebek ayak geliş ve dönmez dedi bu durum biraz canımı sıktı(şuan 32+3). Dönmesi için birkaç hareket ediyorum ama başka türlü Dönmesi için nasıl destek olabilirim beler yapabilirim döner mi olumlu geri dönüşlere ihtiyacım var teşekkür ederim şimdiden