prensesannesi246 Evett hanımlar yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim az önce doktorumla görüştüm ve 30 hazirana günümü aldım Allah nasip ederse 30 haziranda minik kızıma kavuşacağım 🥰
aysetutucu prensesannesi246 sağlıkla selametle güzellikle inşallah kolaylıkla bizde 12 Hazirannn cuma günü kavuşuyoruz inşallah oğlumla 🫠😚 Korku , heyecan , stres , hersey iç içe şuan 😅🥹
dgngr prensesannesi246 ayy çok heyecanlı. Sağlıkla gelsin. 35+1 haftalığız daha tık yok. Sen kaç haftalıksın?😍
prensesannesi246 aysetutucu @annelikzor12 dgngr @Nidaanur ay ben doğurduuum😅😅 nst de sancım çıkıyordu düşmedi de sancı sezaryene aldılar 🥹
_Umayinannesi prensesannesi246 uygulamaya göre bizimde doğum 30 Haziran olarak görünüyor hayırlısı olsun artık 36+6
cinderella prensesannesi246 kaç haftalık doğum yapmış oldunuz bebeğin durumu nedir küvezlik bi sorunu yoktur inşalalh kaç kilo doğdu ay üst üste sordum ama bilgilendirirseniz çok merak ettim bende 35 haftalığım 🥹
prensesannesi246 Nidaanur cinderella çok şükür kızım iyi sadece iki saat yoğun bakımda kaldı her 2-3 saate de bi götürüp solunuma bakıyorlar harici iyi çok şükür 35 hafta 3 günlük doğmuş oldu😊
kullanimlig prensesannesi246 ay gözün aydın bir insan 10 saat arayla ne güzel mucizeye karışıyor görüyorsun 😅 Cok mutlu oldum yarabbim hayırlı ssaglikli mutlu ömürler nasip etsin
prensesannesi246 kullanimlig aynen öyle gerçekten..kontrole diye gittiğim hastanede sezaryene alındım hiç tahmin bile etmemiştim böyle olacağını 😅