amoretta kubraaaatt benim ilk doğumumdu ve sancıyı sadece 2 saat hissettim. Hiç korkma. Eğer pozisyon vs uygunsa bebişin kolaylıkla geliyor
kubraaaatt amoretta inşallah dediğin gibi olur o kadar egzersiz yürüyüş boşa gitmez inşallah. Hiç değilse suni aldıktan sonra açılmam hızlı olsun🥹
semanurkc kubraaaatt yok hayatım nişane geliyor öğleden beri hiç durmadı da gitsem mi hastaneye bilemedim regl sancısı gibi de sancım var düzensiz
Hurricane kubraaaatt meryem ana otu, hurma, korunmasız ilişki, merdiven çıkıp inmek.. bunları yapabilirsiniz bir de çömelip yerleri silebilirsiniz hem temizlik hem hareket 😂
kubraaaatt Hurricane tek yapmadığım korunmasız ilişki o da eşim yanımda değil diye 😑 tüm tuşlara basıyorum ama gelesi yok pazartesi gidip yatış yapacağım
kubraaaatt Hurricane pazartesi 40 haftalık oluyorum. ilçedeki doktor ildeki hastaneye git yatış yap dedi gidersem direkt yatış yaparlar mı yoksa gün mü verirler acaba
zelis_6034 kubraaaatt yok onu kullanmayin siz yinede doktora sormadan günlük duş birde egilp kalmak sanci getiriyor iliski birde gögüs ucu uyarmasi bunlar da denenebilir
Buse4161 kubraaaatt 39+5e kadar herhangi bir belirtim yoktu canım doğum birden başladı 1 cm açıklıkla
Buse4161 kubraaaatt zaten normal gebelik süreci 40 hafta aşkım o yüzden acele etmeye gerek yok ilk gebelik ise 41 42ye kadar beklettileri bile oluyor
kubraaaatt Buse4161 ben pazartesi gidip yatış yapacağım da inşallah yatış yaparlar. Eşim ona göre izin aldı çünkü
kubraaaatt zelis_6034 göğüs ucu uyarısı işe yarayabilir. Dün biraz yaptım gece düzensiz sancılarım oldu