H_M_ Ben bugün hastaneye gittim normalde adete göre 35+5im doktor 36+2 ile uyumlu dedi hangisine göre hesaplamam gerekiyor
ozlemgr orhismommmmmm alsancakta alkım gülşah şahinöz e gittim çok iyi ilgilendi güleryüzlü tek tek detaylı anlattı ben kontrole de egepole gittiğim için 7500 ödedim
H_M_ Bide şey dedi doktor şimdiye kadar kimse bana öyle demedi bugün diyor detayliya yazmışlar bebeğin böbrekleri büyük yazmışlar dedi
Bumah dgngr kiz sen dogurmadin mi hala ne zamandie girmiyodum buraya simdi aeni gorunce yazayim dedim