Merhaba annelerım Ilk gebeliğimde 21 haftalıkken detaylıya gırmıstım fakat doktorum geç kalmışsın demıstı. Bunda ise 19+3’ten gittim ilk gebelıgımdekınden farklı bir doktora gıttım bu doktorda erken daha 3 hafta sonra gel dedi bana. Ben hangi gün detaylıya gırmelıyım ya kafam çok karıştı. Doktoruma en son gıttıgım randevu tarıhınden 12 gün ve 20 gün sonraya randevuları var hang gün gitmem daha sağlıklı olur