Melike3506 doktorum sezaryen doğumda 40 gün gecmeden takma rahim kesiliyor toparlansın toparlanmadan takarsan daha zor toplanır demişti normal doğumda ise 20 günden sonra takabilirsin dedi ben hic takmadım hic göbeğimde kalmadı zaten nişanda doğum yapmıstım durmayan bir bebe ve izmir sıcakları eklenince kılo vermemek mümkün değildi