1kizannesi_ Kızlarr ben bugün detayliya gireceğim detaylida tansiyon ölçüyorlarmi yoksa kadın doğum mu ölçüyor sadece
0smy0 1kizannesi_ ölçüyolar kayıttan sonra yine tansiyona yönlendirilirsiniz tansiyondan sonra doktor odası