ilayda399 13+4üm aşırı mide bulantısı var hiç elden ayaktan kesildim ayakta durucak halim yok adım atamıcak hale geldim sürekli yatıyorum Azalmadı geçmedide aynı durumu yaşayan varmı hiç geçmicek gibi hissediyorum
unix ilayda399 bulantı ilscı kullanıyormusunuz ? Bende 15 haftalk oldum hala acıkınca midem bulanıyor kusuyorum geçmedi
zeynebzeyneb ilayda399 geçmiş olsun hiç geçmicek gibi duruyor ama geçiyor eser kalmıyor 🥰17. haftamda tam anlamıyla son buldu diyebilirim 18 de olabilir. Ama Ben malesef tek ayakta tutan zofer 4 mg olmuştu 3. gebeliğim ilkinde de kullanmıştım 😊 Oda Yine bulantılar oluyor ama yine ayakta tutuyor yediriyor en azından cinsten
annecik06 ilayda399 Maalesef ben de aynı durumdayım. Bayılacak gibi oluyorum artık. Prilam fayda etmedi, doktorum zofran deneyelim dedi onu alıp bi deneyeceğim. Ama bittim 😥
ilayda399 Prilam kullanıyorum ama hiçbir işe yaramıyor ben yesemde yemesemde kusuyorum yediğim gibi daha mideme oturmadan gidip çıkartıyorum
Nidaanur ilayda399 prilamı gece 2 gündüz 2 şeklinde mi alıyorsunuz? Öyle kullanıyosanız daha devam ediyosa doktoruna söyleyin daha kuvvetli bir ilaç versin.
buseee99 Bende öyleydim şuan 36+1 deyim . Sanırım 3.ayın sonunda veya 4. Ayda geçmişti gece yatmadan 2 tane prilam içiyodum ama bazen içsem bile kusuyordum maalesef ancak geçiyor
ilayda399 buseee99 bende de öyle içsemde kusuyorum o yüzden içmemeyi tercih ediyorum zaten bi işe yaramıyor boşuna içip bebeğe ilaç karıştırırmamım bi anlamı yok
ilayda399 Günde 3 defe sabah öğle akşam olarak kıllanıyorum ve bu benim 3. Değişen ilacım hiçbir ilaç tutmuyor beni daha kuvvetli ozynd ilaç kullandım ama o bile tutmuyor
halimecihangir Canım maalesef bende öyleydim oğluma hamileyken doğuma kadar kustum Allah yardımcın olsun bildiğin hasta gibi yattım 4 ay çok çok kötü bir süreçti umarım seninki çabuk geçer
ilayda399 halimecihangir hiç geçmicekmiş gibi hissediyorum daha şimdiden yoruldum ve yaşlandım hiçbir iş yapamıyorum ve bu çok kötü bişey doktor kusmamın iyi bişey olduğunu söylüyor ama hiç iyi değil hergün böyle olmak evden dışarı çıkamamak bi bardak su içmeye bile kalkıp yürüyememek gerçekten çok kötü inşallah geçwr herkes 2.trimestırda geççek dedi ama geçmiyor azalmıyorda korkuyorum
buseee99 ilayda399 bir zararı yok prilamın ben hala içiyorum şu bi kaç gündür bıraktım bitti zaten ve doğuma az kaldı diye düzenli kullanımda iş görüyor ya
seyda_gulle 5 aydan sonra başladı benim mide yanmam ve kusmam şuan 38 haftaya giricem hala devam ediyor ne yesem çıkartıyorum mide yanması çabası gecesi gündüzü yok çok kötü geçiyor böylede doğuma kadar sürecek gibi