kimiyalida bende 6 haftalıkken gittim girmemle çıkmam bir oldu bu kese bu bebek diye gösterdi kalp atışı dinletmedi çok küçük ısıdan etkilenir diye 10. Haftamda tekrar gel dedi genel olarak bilgilerimi yapmam gerekenleri güzelce açıkladı gayet iyiydi