Kızlar cuma günü üç kere çift çizgiyi görünce sağlık ocağına gittim kan vermeye doktor erken sonuç çıkmaz dediği için özele gidip verdim 38 çıktı. İkinci kanı da bari sağlık ocağında vereyim dedim hoca bu sefer de 38 ile gebelik söyleyemeyiz 500-600 olması lazım en az gibi cümleler kullandı. Hadi ona da neyse erken gebelik olduğunu hesaplayamadı diyelim kan verdim sonuçlar için ertesi gün öğleden sonra gitmem gerekiyormuş. E nabıza neden yansımıyor bu sonuçlar? Ben bir buçuk gün nasıl bekleyeyim şimdi zaten 3 gün zor dayandım bi de böyle kötü cümleler kullanınca moralimi bozdu adam ya 😔