5228 Merhaba, Allah acil şifalar versin. Merak etmeyin anesteziyle oluyor, hiç bir şey hiss etmiyosunuz.Sonrasında çok az ağrı, sızı ola biliyor olmayada biliyor.Benim ilk hamileliyimde hiç bir ağrı olmamıştı.Zaten doktor gerekli ilaçları vericektir.Korkmanıza və ya endişe etmenize gerek yok.