glsnsnr 9 haftalık hamileyim 3 gündür çok kötüyüm bişeyde kullanamıyorum doktora gitsem bişey verir mi yoksa kendi kendine mi geçmesini bekleyeceğim
glnzkrkmz glsnsnr parol yapılabilir . Haftannız büyük olsaydı daha fazla alternatif uygulanabilirdi ama dediğim gibi bir gidin çünkü o şekilde sizi geri göndermezler
198989 glsnsnr parol soğuk algınlığı için sadece ıhlamur çayı okadar . Yada hastaneye gidersen serum takıyorlar içine yine parol koyuyorlar. Bende o dönemlerde ileri derecede hasta olmuştum hiç bişey yapamadılar .
glnzkrkmz orhismommmmmm yoo öyle bir şey yok haftaya göre uygulama yapılır. Haftası küçükse parol yapılır büyükse antibiyotiğe kadar veriliyor
orhismommmmmm glnzkrkmz ben 11 de gittim. Çok ağrın varsa parol iç dedş ben hiç içmedim onun dışında bişey vermediler bana